Search This Blog

Aug 25, 2010

I LOVE UNILIFE

saya harap esok lebih lapang daripada hari ini...hari2 ade je alasan kena stay up...pastu hambik ko, pagi tadi aku tak g kelas CD...ingatkan nak tido kejap je...pastu terlajak lagi...hmmmphhh penat I prepare nak present pagi tadi....mood tyme tuh: HAMPA, SEDIH & KECEWA....Rasa macam nak nangis lapan hari lapan malam....lepas tu plak presentation HRIS; lecturer tak paham pe yang kitowang tunjukan...haa yang ni aku rasa paling sakai sekali....pnat woo pikirkan....rasa nak belasah sumone je lepas present tuh...ofcos la bukan Dr Naha....kan bagus tyme tuh aku masuk pertandingan karate do ke, tae kwan do, x pon tinju....haa konfem menang punye....

otak i penat minggu ni....so x sempatla nak pikir masalah2 semasa....harap2 apa yang dah terjadi/berlaku ada hikmahnya....Ya Allah, apakah makna di sebalik semua yang terjadi?...Selamatkanlah ukhuwah kami...SAYA SAYANGKAN BUDAK HITAM...i do..i really do...terima kasih selama ni memahami dan bersabar...fullstop...

harap kerja2 ni menjadi...harap penat ini berbaloi...harap yang baik2 saja...erm patut bersyukur sebab test Training Management, Adult Learning dan presentation English berjalan dengan lancar...sekarang ini hanya tawakaltu ala Allah....;)))))

i ada sowang kawan ni...erm dulu rapat la jugak... boyfriend...haa ofcozla lelaki***pe motif ni??**...ape der....pastu dia hilang 2 bulan....aku ade gak tanya kawan dia...mana dia g???idup lagi ke x???...hempeh hilang gitu je...rupa2nya memang hidup lagi....tapi dia dah tak macam dulu...macam ade jurang mariana je antara kitorang...jauh kat sudut hati i, rasa sangatlah sali**eceeceeh ayat**....tapi memang sedih woo))));

2 comments: