Search This Blog

Aug 2, 2010

i need u rite now



Masih adakah ruang2 privasi di sini???bila taip panjang sikit je buang...panjang sikit je buang...sebab takut mereka2 yang tidak dikehendaki terbaca plak...kang terus je dalam hati ada taman...susah la plak...hati semua orang aku nak maintain...kadang-kadang, hati sendiri terabai dan terpaksa diabaikan...haha kadang2 ada aku kesah hati kau macamana???..begitulah kaedahnya....

sejak naik semester ni aku xde weekend la nampaknya...starting dengan clubnyte, 2nd week ade figura, 3rd week kursus pemantapan, pulak dah minggu ni ade Forum n Pelancaran Nur Ramadan...assignments kita macamana???....aku tersepit di antara banyak tanggungjawab...dalam bizi2 ni ade plak malaun tak paham bahasa...action speaks louder than words...malaun ni annoying sangat2...kejadah plak kacau2 aku, pk aku nak jatuh hati la kalu ko kacau aku, bole jugak...bole jalan!!!!mangkuk hayun!!!crmin muka n body ko dulu....aku bukanlah nak hensem n badan macam malek noor sangat tapi kalu dapat tuh aku x carik la yang lain...hahahah...ok siyesly, 1st thing yg aku observe kat kaum lelaki is their face n complexion, alah kaum lelaki pon usha yang muke awex jugak kan....2nd baru aku nilai perangai/behave/tingkahlaku/etc....kalau macam sial perangai muke pon otomatik sial jugak....

sebab mamat ni la aku resah gelisah...kalu bole nak je cecepat kawen....paling koman pn carik bf...baru rasa selamat sikit...susah je jadi single ni..walaupon muke aku xde la cun n cantik macam ko (if u r a girl)/ awek ko (if u r a boy)/mak ko/kakak ko/ex ko, gemuk plak tuh ade jugak owang sibuk nak kacau....sengal bavi kan???....menyusahkan hidup aku....ye sebab merimaskan...aku dah cube wat kool, tak jalan, aku ignore ko lagi wat muke x bley blah....sial nye....

lagi tambah kusut, wifi yang haram menjelma di bilik aku...nak wat keje pon susah...hello, kita ni di tahun 1993 ke???...fundekkk banget....selagi wifi kat sini tak ok selagi itu aku akan terus kutuk...bengong...terus menjadi seseorang yang tidak up to date...adoii berokband celcom aku lom bayar lagikkk..dah nak masuk bulan ke3...fcuk!!!!bile aku try kat sini macam haram jugak nak dapat tapi bil sampai je kat umah....babi kan???

aku rindu ka kawan2 aku kat kmj dulu...tapi time matrik tuh aku plak tertekan dengan masalah lain; not perform well in the exam....kat u ni, sebaliknya yang berlaku....owh sungguh, nasib aku macam roda yang berputar....


2 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
    blog aku xda pun..

    ReplyDelete
  2. oit...tgk blog aku..aku adepost gamba bju yg aku bli utk ko...

    ReplyDelete