Search This Blog

Nov 5, 2010

Eh3 dah boleh intai2

eh3 kita dah ada passport...bunyi sungguh jakun di situ..makanya boleh intai-intai Singapore, Indonesia, Phuket, dan sebagainya....Oh umur doplohsatu tahun baru dapat pegang passport sendiri...dan paling-paling membahagiakan adalah gambar passport yang menyedapkan mata memandang, terima kasih abang/kakak yang tolong edit muka saya...mekasih mekasih...

ok nex week kita ada exam besar; dimulakan dengan English-Workplace Communication....satu hapak pon saya belum study, eh bohong...saya ada pegang dan baca~ tapi tak masuk otak homaigod homaigod...ngak tau diri betullah...mummy n daddy hantar i pergi sini untuk belajar tapi anaknya tidur dan berangan sahaja...maafkan daku

minggu hectic telah bermula...masih tak sedar diri sudah final year, terlantik menjadi Bendahara bagi program Delegasi Keilmuan & Pengantarabangsaan De' China...ohapakah dahla takde duit T.T...kita tengok dan lihat sahaja okayyy...dahla dijangka pergi semasa musim winter...pening kepala mak aku...

saya takde duit, takde masa, takde takde
tapi saya ada Allah
He won't let me down

tiba-tiba rasa bersemangat hendak menyambung pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi, dulu saya berfikiran cetek, mau senangkan keluarga sambil melihat langkah menyambung pelajaran sungguh membantutkan ekonomi famili tapi kalau saya berpelajaran lebih tinggi, saya akan lebih membantu famili sebenarnya....ada faham x???....sambil sambil itu mungkin menjadi idola kepada adik-adik dan bakal anak-anak...lagipun, hendak seribu daya, tak hendak beribu-ribu alasan...and if i overestimate for the next two years, i will underestimate my next ten years...oh ade fahammm???!!!...nevermind ini adalah fikiran dangkal saya, pendapat saya tak semestinya awak bole terima

No comments:

Post a Comment