Search This Blog

Nov 24, 2010

my dad part 1

15 tahun yang lalu....

Masa itu umur saya enam tahun okay....malam2 after Maghrib saya dan kakak akan pergi mengaji di rumah Cik Munah...oh rumahnya terletak di belakang rumah saya sahaja...ada la dalam 10 langkah....n one nite, lepas dah habis mengaji, saya dan kakak akan balik rumah dengan lari laju-laju...bodoh sebab takut hantu...dan malam tu, kakak berjaya pecut lebih cepat dan meninggalkan saya...terrified sampai tersadung, muka seret jalan tar..gigi i patah, tangan n MUKA i calar teruk...ok dan esoknya kita akan buat persembahan akhir tahun...i pergi tadika dengan pakai spek hitam nak tutup calar kat muka yang hodoh itu...Cikgu Norisah bising-bising, "ni macamana ni??" dialog itu diulang berkali-kali...owh sudah jatuh self esteem ketika itu...
perform la jugak, dapat hadiah... sambil tunggu Hari Q habis, saya duduk dengan ayah...he said,"Alah anak ayah yang cantik ni"...huhu saya tau ayah puji sebab nak kasi saya happy sikit...saya balas dengan senyum yang sumbang okay...dan hanya berkata "Ala"...dalam hati: nice dad, try to cure my heart...i was very pleased...

okay sekarang saksikan saya dalam versi muka okay sedikit dan tidak seexcited seperti dalam gambar tadi


haaa cuba teka saya yang mana???...eleh ngada2..yang dekat Cikgu tu la....

thanx Pika for the pictures...

4 comments: