Search This Blog

Feb 20, 2011

Cepat sebelum semester ini tamat

ramai kawan, susah
tapi takde kawan lagi susah

pandai sangat, susah jugak
tapi kalau bodoh lagi susah

cantik sangat, susah
tapi kalau tak cantik lagi susah

kaya sangat, susah
tapi kalau miskin lagi susah

kadang-kadang manusia lupa nak bersyukur...akulah perempuan itu~tajuk drama mana ntah

Sekarang bizi...hari- hari bizi...tapi outcome macam tak nampak je...gaya belajar dah macam-macam cuba tapi macam tak ngam...

Adakah aku sedang melalui transitional stage sekali lagi...ohh perubahan yang macam mana pulak kali ni...Aku bingung...

diambil di tumblr

4 comments:

  1. ya Khumaera...Segala Puji Bagi-Nya

    ReplyDelete
  2. "Sekarang bizi...hari- hari bizi...tapi outcome macam tak nampak je...gaya belajar dah macam-macam cuba tapi macam tak ngam..."

    sama la stuasi kita hahahahaha~

    ReplyDelete