Search This Blog

Mar 5, 2011

o.o

Semester akhir saya;
walaupun dah tak busy, tapi apa pasal time management and planning makin teruk?
testS dijawab dengan teraburrr especially OSHA...boleh pulak buat pilihan bijak untuk lebih menumpukan perhatian kepada Common Law, padahal Occupational Safety and Act 1994 pon ada keluar...tsk tsk tsk
semester ni saya sukaaa belajar semua subjectS, tapi kurang suka OSHA...subjek ni bagi saya pengalaman paling buruk, kena reject berkali-kali...ahh benciii...tapi Celcom dan Elektriksola terima lamaran saya...macihh


nati saya update lagi ye...saya dan Fatinah mahu jalan-jalan...

2 comments:

  1. jom mkn coklat
    http://www.zulfoto.com/2011/03/giveaway-nisachoc-and-zulfotocom.html

    ReplyDelete
  2. uit... agak skema kn ltak nama aq fatinah... hahahah.. nasib baik xltak nma ayah aq skali... uhuhuhu :P

    ReplyDelete