Search This Blog

Feb 17, 2010

apa kau rasa?

cuti3...
aku x rasa pape cuti kali ni...
suppose aku n famili jalan2 gi putrajaya..
kenapa putrajaya???
saje nak makan angin n jengok2 tempat aku nak wat attachment...
tapi...
tak jadi...
sebab aku malas n ayah aku lagi malas nak g sana...
so tukar jadi trip balik kg...
tapi ayah n ilman jela yang balik kampung..
aku???
aku kan malas...


i am not in da mood
assignment melambak...
aku jadi takut dengan result semester ni...


FORM lagi la...
*Fundamental of Research Methodology
sape boleh tolong???
kena wat research tapi gerak kerja pon tak jalan...
group assignment...
masing2 harapkan group member...dah tu diri sendiri tak boleh nak harap...
sucks!!


lost...aku jadi lost...
x boleh pk dah...
penatla jadi dewasa...
kena pk ntok diri sendiri, orang lain, n others...
jadi infant mmg senang...x yah pk ape2
well zaman itu dah berlalu...


sakinah,
bawakla muhasabah diri;
kenapa Allah kurnia akal kepada manusia?

ok3...
aku tak boleh lemah..terus jadi lost..get back in the path...
kuatkan hati
teruskan berusaha
pantang mengalah
kuatkan semangat


nak tanya :
apa kau rasa?

No comments:

Post a Comment