Search This Blog

Apr 16, 2010

rahsia jutawan terbongkar




kakak cantik bernama Akmal
x caye sudaa


peace nature


tengok sape yang sedang makan2**sian photographer redah hutan nak carik angle best

ni pon kakak santeekk...hehe bg can sikit


madhi: meh3 main air
syazrie: madhi busuk????

sempat je singgah jj tebrau untuk solat k bukan shopping


susahnya time2 exam ni...banyak betul dugaan...dengan member fac sains yang sudah merdeka...i lagi tiga paperS taw tak????duhhh...ini la nasib diriku yang malang**lagu ape ni ek???...selalu je jadi orang 1st yang start exam...but then, jadi orang yang terakhir sekali yang merdeka...semalam nad hanim **future bisnespartner sayer tuh** ajak g mandi air terjun kat kota tinggi...tapi dia ajak2 ayam je sebab dia taw saya belum abes exam lagi, tapi saya setuju jugak...hahaha siap jadi tukang bawak tikar lagi...sendiri cari pasal...esok tyme sume orang mandi, saya duduk diam2 bace buku k wuwuwuwuwuwu T.T

huh???selain lappy saya yang sedang merajuk **tidak mengeluarkan sebarang suara**, saya juga sedang di persimpangan dilema...memikirkan latihan industri yang bakal saya lalui...merindui seseorang **dia bukan pakwe saya, saya single**...memikirkan program yang saya bakal buat...memikirkan instructional design, program evaluation, skill for trainers...dan macam2 lagi...bilekah semua ini akan berakhir???...**woi orang mati je takde masalah la, heh??syukur I idup lagi...U.U

semalam dalam kul 1 pagi tetibe I teringat sumting: I tertinggal Marc dekat bilik anatie, ish mana bole jadi so I pon g la blok dia amik boyfie i tuh...pastu borak2 la...bukan mengumpat taw...ish3 dose2...tetibe masuk la part pasal bf...jeng3...sowi anatie aku bukak citer kat sini...but don worry, ur part save with me...apekah??? dia suruh i bagi hint kat mamat yang i sedang rindukan sekarang ni...boleh ke???tanak la, nati dia kata perigi jalan2 cari timba pula...the rest of the story was p&c..sowi cannot share..tehehe...balik bilik, ernie bukak cerita yang sama: wadehel la, ernie pon pasan ke???hehe luckily dia tak recognize mamat tuh...dia pon suh i baG hint sikit kat mamat tuh...lagi sekali, I tanak dikatekan perigi jalan2 cari timba...lagipon I malu la, sebab ciri2 lelaki yang bertuah tu sangat;
  1. agak soleh: amik ko berjubah tyme g solat...kaki surau n masjid
  2. matang...**ni yang bagi i cair**
  3. baik**as far as i am concern**
  4. dah3 nati bocor plak rahsia hati i..auwww

I masuk universiti dengan harapan nak graduasi dengan mendapat medal**1st class degree...nak bahagiakan famili...sebab nanti if member2 ayah I tanya: Apai, anak ko CGPA berapa???...ayah I bole la answer: 3.8 je...kasi member2 ayah I nganga cket...pastu sibuk nak masuk meminang I untuk anak dia...hahahahah gatai sungguh cik lili...i main2 je...jgn la serius sangat....I taknak if mereka tanya: Apai, anak ko CGPA berapa???Ayah I answer: adelaaaa...**dengan nada sedih, bukan merendah diri tapi sbb result I tak best**..tak mo333

untuk itu I perlu rajin baca buku n lupekan yang lain...hard to do so...ayuh, cabar diri sendiri...Allah please help me...jauhkanlah aku daripada sifat malas dan kefakiran...Amin ya Rabbal Alamin



p/s: oi anem (kakak aku) aku sebenarnye merajuk ngn ko sbb tyme aku wish ko: ko balas komen aku: yang owang selalu kata aku kakak ko...well yeah sbb aku lagi mature...bukan muke tua ok...still merajuk lagi: oleh itu, sila beli tudung kaler hitam supaya merajuk aku bole hilang...

p/s/s: tajuk entri ni pelik ek???

1 comment:

  1. aku bukan nak membangga diri.....kengkawan aku cakap antare kite bertige muke aku cam budak2..a.k.a mude.....lallala~

    ReplyDelete