Search This Blog

Apr 11, 2010

Bila kusedari diri disayangi

click ini untuk dengar lagu tema entri ini


"Ya Allah apa sahaja nikmat yang aku dapati pada petang ini dari mana-mana makhlukmu sebenarnya dari Engkau jua. Tidak ada sekutu bagi-Mu. Puji dan kesyukuran untuk-Mu."


Alhamdulillah....sangat-sangat bersyukur pada Allah...sepanjang empat semester aku duk kat UTM aku rasa semester ini paling baik daripada sudut makanan jasmani....kalau nak dibandingkan dengan semester yang sebelum2 ni, hujung2 semester la aku paling banyak telefon ayah....hehehe pe lagi???? mintak elaun r...ye r dengan pinjaman pt yang separuh tuh sape je bole makan???bayar yuran jela lepas...tapi disebabkan itulah aku boleh bersyukur pada semester ini...kalau dulu nazak je nak makan...paling teruk tyme sem 2 la, beli buku pon yang potostat je...sungguh tak beretika kan???....aku pnah tgk dalam tv ada wakil daripada kesatuan pengguna islam Malaysia bagi talk, in conclusion; if kita beli buku potostat ilmu itu tak halal...yela pnat owang tuh tulis buku2 tuh, kite sedap2 kopi...ya ampun tyme tuh aku xde wetla...skank ni dah ade wet aku bli yang original...yela nati kat akhirat i kna soal wut i'v done wif duet jpa sponsor, bole la i jawab i bli buku kat lecturer....wif the money sket2 i blanje la kawan2 yang pernah blanje i makan tyme susah2 dlu...i bukan kacang lupe kat kulit ea...i pon syukur sangat2 sbb xde bf...bkn pe...xdela duit i abes kat mende2 lagha...**lagha: sia2...x stuju????suka ti la...lu pikir la sendirik...pastu tyme membe2 bli baju i nengok je...tyme diowang kuar i x join pon...nasib baik busy ngn xtvt kolej, xdela org pk nak ajak g jenjalan....pastu owang ajak makan pon i tolak sbb xde wet...hari2 makan megi...sume megi i dah rasa...dan kini aku bersyukur... semua ini kerana Allah...

No comments:

Post a Comment