Search This Blog

May 19, 2010

BAD DAY...

Hari yang sewel...nampak sangat aku tak serius...suka2 hati je aku cakap yang institut pendidikan guru malaysia dah bertambah sebelas menjadi 38...waduhh....naseb baik dr. George tak marah kaw2...dia juz nak cekik aku je...duhhh....salah gua la beb, ada mata tak gune betol2 tyme check bilangan projek rmke-9...projek2 yang belambak tu kena filter betul2 baru kuar figure yang jitu...palat la...hari ni i berazam taknak tido awal macam semalam dan malam2 yang sebelumnya...owh sungguh tidak produktif.... lame kan tido awal2???**sape2 yang selalu tido awal jgn pulok terasa....

i need motivation la....kalau dulu aku suke bersaing dengan diri sendiri, cabar diri sendiri...sekarang ni dah tak lagi...apa2 n sapa2 pon x dapat nak buat aku bekerja keras...adakah aku berada di zon yang sangat selesa??? lagi satu i dah jadi procrastinator, yela suke sangat tangguh2 kerja pastu kan dah jadi bertambah hari ni....wawawawawawawawa**inila yang sedang hati gua lakukan, nanges sebab banyak plak tetibe kerja yang kena buat...


sioot bateri gua dah abes...len kali gua conti tulis....daaa muah

No comments:

Post a Comment