Search This Blog

Jun 28, 2010

jawab jangan tak jawab -.-"


1. adakah anda rasa anda hot??
yup selaku mamalia yang berdarah panas aku memang hot **kan wawi


2. upload wallpaper/desktop PC yang anda guna sekarang

3. cerita pasal gambar
ni la eunhyuk SUJU....ni lappy adik gua...dia minat kot...mamat ni kelakar sebenarnya...pandai menari gak


4. bila kali terakhir anda makan pizza??
3 Mei kalo x silapla..sebab tarikh tu aku mula intern n dak2 office sambut bufdae Dr Rose


5. lagu terakhir anda dengar?
KCB guitar version


6. apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
layan FB n dengar lagu Tuhan Beri Aku Cinta...erk???lagu ni x sedap


7. selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
sikin, gendut, iban**time sekolah rendah.. semua orang ada nama keji**, kina, lili

8. tag lag 8 orang

wawi
nasz
yaya
nad
fahim n alin
hanim
---
---


(2 lagi aku reserve untuk sapa2 yang boring)

9. siapakah No 1 pd anda?
kawan saya yang setia dengan UTM


10. katakan sesuatu tentang person No 5
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...cliche tapi itula yang aku harapkan


11. No 3 ade hubungan dengan siapa?
hubungan halal dengan suami tercinta


12. bagaimana pula No 4
sapa???oh nad, beliau rakan kongsi...bukan kongsi suami tapi perniagaan


13. pesanan buat person No 6
jangan terlalu memikir nanti gilakk

14. kata2 cinta untuk person No 2
te quiero
 **gigih aku mintak tolong gugel translatekan ke Spanish


15. adakah No 7 dan No 8 ada persamaan?
aku percaya tempat kosong itu adalah blogger yang sedang boring


16. berikan 5 yang anda tahu tentang orang yg TAG anda
  • garang dan boleh jadi guru yang baik T.T
  • tinggal di Masjid Tanah
  • kemas dan teratur boleh pursue PhD
  • pandai matematik
  • ada bf

17. persamaan antara lembu dan kambing?
haiwan ruminan


18. perasaan anda buat tag ni?
xde perasaan


19. adakah anda tahu si Rizman itu sengal?
aku xde kawan nama Rizman, so aku tak taw


20. gay or lesb??
can be both

No comments:

Post a Comment