Search This Blog

Jun 22, 2010

x seswai untuk di baca

mode: malas gile

1. memang malas nak wat report nih...hari2 kena tulis kat buku log...tu tak masuk report keseluruhan lagi...sangat malas ni...macamana ek???x lama lagi dah nak blah...kena dapatkan signature bos b4 kluar kat buku log tuh...adess camne nih???..actly, patut minta tanda tangan beliau setiap hujung minggu hari bekerja, tapi aku x pernah pon tunjuk buku nih except time lecturer datang arituh...

2. tapi dalam masa yang sama aku rajin, rajin pula update blog ni...dan diri ini dimanja2 sepanjang minggu ini, bos x bagi kerja...yele sape nak bagi kerja yang memerlukan komitmen sehingga minggu depan, aku dah xde time tuh...

3. tangan kiri bapak aku mesti nga gatal...sebab anak dia ni mintak duit...bapak aku kata esok dapat...pergh lagi 24 jam tuh...sempat ke ayah???

4. nak disimpan aku sakit, nak dibuang aku sayang....simpan ke buang???...rugi ke kalo buang?sihat ke kalau simpan???

5. doubt bout my future..how its gonna look like...

6. saya rindu UTM, tapi saya xnak balik sebab kena wat program

7. aku nak jadi RAJIN

No comments:

Post a Comment