Search This Blog

Jun 24, 2010

Sekolah sayang kat atas Bukit Punggor

Pergh!!!!
aku ni nak kata PMS...baru je abis period...apsal mood makin lama makin hampeh ni???...macam haram...jap3, macam haram tu macam mana???...
esok saya dah abis latihan industri  yyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..
I suke sangat **nada harus gedik, biar rasa annoying sikit orang yang baca**...bukan lah suka sangat sebab nak tinggalkan dan  tak suka orang dekat JPA ni...tapi suke sebab boleh cuti lama2 dok rumah, g Melaka jumpa kawan2, sahabat2 sebantal, sepinggan, sekatil, semandi segala sese sebab dulu kitorang share satu bumbung kat asrama SMKA Sharifah Rodziah tu! ye aku budak sekolah agama okay! tapi harus diingatkan aku bukan baik sangat seperti malaikat, muke ja baik tapi perangai SUBAHANALLAH "terpuji"...tapi x rugi sekolah kat sini walaupun tertekan sebab kawan2 best sangat2, we really support each other; tak kira time wat jahat ke, time langgar peraturan ke, time periksa ke,time dapat result ke, mereka sangat2 menyokong dan memang semangat assabiyah di kalangan kami sangat tinggi. Cikgu disiplin lagi2 amat tertekan bila nak cari pesalah, sebab memang susah nak tangkap, kalo tak ade mulut longkang cap taik yang bocorkan lah. Baru boleh kata ukhuwah fillah camni...lagi bagus sebab sekolah agama lah kan, tetiap pagi wajib okay membaca ayat Al Quran beserta terjemahan dan doa mulakan belajar *bergema diserata sekolah...barulah dapat kap ba ra kap alif ta nun....dan macam2 amalan lain...kang ko kata aku berlagak pulak kalo crita lebih2...hmmphh...awek2 kat sini**sekolah ni utk perempuan je taw** pandai2 belaka, bukan puji tekan lif naik sendiri tu...ini kenyataan...tyme PMR berduyun2 skor straight A's...lepastu berduyun2 jugalah tinggalkan sekolah g SBP...tsk tsk...tapi aku x, aku kan setia sebab tu selalu jadi setiausaha**pe plak ni tetibe melalut**...oppss aku bukanlah antara straight A's tu, dapat lapan A je...gua dapat Bahasa Arab Komunikasi B je...aku memang fail tang grammar Bahasa Arab ni...grammar tang English pon tunggang terbalik...sekolah yang aku sayang sangat ni hanya seronok apabila anda menjadi senior okayy...time form one tuh memang AHZAB OKAYYY!!!meh sini aku cerite sket:
  1. Kakak2 senior bajet bagus cam si*l tu suka pandang slack kat budak kudus form one cam aku
  2. Kakak2 ni suke2 potong line aku kat Dewan Makan, mana bole sound direct nanti aku plak kena lecture malam nati
  3. Petang2 nak g baca maksurat  berjemaah kat surau **wajib okay!!** ahkak2 yang tinggal kat Blok G akan panggil2 ko sambil memegang tupperware suruh ko amikkan makanan kat Dewan Makan tu, pastu ko plak yang kena sound ngan MakCik2 tukang bagi makanan tuh**duh tertekan doe
  4. 3 je dulu bley?!
tapi bile ko dah naik form 2, tanduk mule kluar dan semua yang ko AHZABkan dulu diperturunkan kepada batch seterusnya...hahahaha AKULAH RAJA!!!...main sorok2 ngan pengawas asrama n warden, dapat nama kat duty roster tapi x duty pon, bole mandi lambat2, bangun lambat2, sound adek2 *jarang buat*, mintak megi junior confem dapat, pinjam barang tapi x pulang2 **wut goes around comes around**, tak turun prep....owh tapi study tetap study okay...lagi2 tyme F4 n F5 yang dah nak SPM tuh...aku tertekan!!!...lagi2 kalo tyme addmath...hari2 Cikgu Norkhayati Ngosman akan panggil nama aku: SAKINAH...tapi tyme SPM aku x skor A pon T.T...dat nite b4 spm add math xde letrik WTF!!!meleleh air mata aku depan Uya, tapi dia tetap bagi semangat!! cayalah Uya, skank minah tu blaja kat US...dan lagi seorang cikgu yang takkan miss sebut nama aku adalah Cik Norhaslina Hassan, beliau ajarkan Biologi; aku suke biologi...tak sure plak apsal Cikgu Haslina suke panggil nama aku...hari2 sebutkan tu suke ke???...So, kaedahnye aku skor A biologi....aku memang akan buat ape yang aku suke, yang aku x suke ko jangan nak paksa2 sebab memang keputusannya hampeh..
info: Sekolah sayang aku ni first batch sekolah kluster...**ye nada berlagak lagi**
setakat ni dulu ye...ahkak nak wat buku log jap

2 comments:

  1. alamak aii..brutal rupanya minah sorang ni...

    ReplyDelete
  2. sakinah!!!!
    suke entri ko yg ni!
    mengimbau kembali memori ku bersama ckg. Norhayati Ngosman..die pon suke panggil name ak~
    hahahaha
    sayang SHARODZ!
    suyaman~

    ReplyDelete