Search This Blog

Oct 31, 2010

Pelik Tetapi Benar


haa ni la rupanya test CD arituh, siap2 stok berdebar-debar datang lambat test, naik teksi Pak Ayub, even dah bagi tau awal2 open book test, tapi tetap takutcuak sikit-sikit, hambik ni siap Encik Hussein bagitahu mukasurat berapa lagik...tapi ini tidak menggambarkan kesudahan markah saya...Beliau ni strict...Cuak jugak akhirnya...

cerita tambahan:

Kebelakangan ni kawan-kawan banyak cakap pasal kahwincintakahwincinta, tapi apa ade hal dengan i, pakwe pon xde, so kita enjoy!!!!!, my journey is long...banyak lagi yang perlu tempuh, degree bukanlah destinasi, bila saya kata 'banyak', it means a lot....

Jealousy....BUKAN SAYA OK!....ade manusia jeles dengan saya lagi....buatlah macam mana pon, ade aku kesah, lantak kau lah, still i taw i better than you, tapi i pon x lupe ade orang lagi baik/better than me, baguslah...tu la i pnah cakap, cabar diri sendiri, bukan cabar orang lain...

Memanglah menyampah bila orang suka2 je teka perasaan aku, lagi-lagi kalau salah, macam hawau je...Dialog macam ni:
"Sabar Kinah, jangan stress, rileks"(the moment u spilled ayat ni, mood aku memang tetibe jadi haram)
"Rilek r kinah, Ko nangis ke??"(padahal aku tak nangis/sedih pon)
Macam nak bagi pelempang sedas kat ko.....Ada paham???lain kali jangan wat lagi ea...aku x suka

Lain kali buat report buat r sepenuh hati, typo banyak nak mampus, macam sengajalah pulak bagi aku yang edit ni hangin...pastu dah dapat kejar bas balik kampung ko, ko rilek2 kat kampung, aku plak stuck kat sini...terbaiklah korang...FCUK!!!
 

No comments:

Post a Comment