Search This Blog

Oct 9, 2010

Syawal terakhir saya ada di mana?

raya dah habis...betul-betul habis...semoga saya sempat berjumpa syawal tahun hadapan...hidup sedang kucar- kacir tapi harap sangat-sangat mood yang positif berkekalan...dan saat-saat sekarang ni perlu idea yang banyak...tekanan menyiapkan asimenS yang melambak-lambak...tapi ade sesuatu yang membuat saya refresh semula otak...tiap-tiap minggu sehingga minggu hadapan saya dan kawan (Acha, Farah, Yana n Gma) pergi ke zoo johor....masuk adalah percuma tapi hanya untuk kami-kami sahaja....alah tiket untuk dewasa cuma RM2 sahaja, iye RINGGIT MALAYSIA DUA SAHAJA!!!...jadi kalau anda stress jomla melawat binatang di sana ade hippo, singa, harimau, orang utan, flamingo, burung undan, buaya, ular, monyet2 dan banyaaaaaaaaaaaakkkkkk lagi... yo sumpah mereka comel!...haa ade singa comel bernama IXORA, jangan lepaskan peluang bergambar bersama, macam yang kami buat ni...

keterangan pic: yang penakut2 sila naik ke atas...yang separa penakut boleh berdiri di bawah hauhauauahauhauha


actually, kami akan buat praktikum di sini minggu hadapan...tak tahu lagi apa yang akan jadi....dan sebenarnya, saya bukannya type of girl yang akan memberitahu sesuatu yang saya belum pasti, tapi kali ini biarlah saya bagitahu.... doakan saya dan rakan-rakan berjaya menjalankan latihan....


will be updated, see u soon!!

No comments:

Post a Comment