Search This Blog

Jan 12, 2010

bile diam itu emas...aku pilih bkate2 ...

hehehe kenapakah???????...
sebab aku nak diamond...hahaha bajet sungguh...

Aku tak nak bazirkan wifi ni..dah lama tak dapat on9 kat bilik sbb wifi UTM macam hareeeemm...so sekarang ini bersedialah sebab aku nak membebel...Aku tak kira.. aku nak jugak tulis2...haha macam ada orang larang je....


1. 9 Jan- esoknye plak bufdae Ernie(rumet aku)...huhuhu nasib baik aku dapat belikan hadiah ntok dia...kalo bukan bufdae Ernie tak kuasa aku nak keluar sowang2 gi JJ tuh...Alhamdulillah rezki Ernie...dapat jugak jumpa present ntok dia...mlm tuh plak ada KTR happy together...mende tuh???...owh ia adalah sejenis kuih yang sangat sedappp macam karipap...dudududududu...okie3 bukan lah...tu program Tasha, ntuk rapatkan silaturahim jkm ngn staff ktr, pengetua n majlis felo...wat kat skudai bowl....wahh x sangke aku ade bakat terpendam....berbakat lah sangat(>.<)....bole la masuk2 longkang, strike n spare cket..1st tyme masuk tmpat tuh bdebar2...huhuhu yela makcik x penah layann boling *bunyik x pathetic sangat kan3?....petang tuh sempat g practice...hahaha kantoiiii....sbb aku cakap mlm tu aku x pernah main boling...padahal dah kali ke 2(baru 2nd tyme je ponnn)

2. 11 jan-nak jugak tulis meskipun agak memalukan....huhuhuhuhu aku sangat malu semalam....wuwuwuwuwu rasa nak nanges je....tp spt bese x dapat nanges...aku kena handle RE...nyanyah ko Syazrie...sbb ko yang suruh aku jaga RE...RE adalah rakan exco yng membantu JKM..so aku yang in charge mereka...ape yang terjadi adalah aku nervous je jumpa mereka semalam...malu le..i admit that.. ye aku kurang skill untuk berkata2 di depan khalayak yang aku x kenal..once again aku cabar diri aku ntok hilangkan perasaan nervous ni...i can do this...i can do this...*masih mencuba.....buat RE JKM KTR 2010 :SELAMAT BERKHIDMAT(=

*pic ini membuktikan anak Pn Ratna tidak berfoya2 di Genting(mak risau aku dah lama x balik rumah)






No comments:

Post a Comment