Search This Blog

Jan 18, 2010

Tarmizi aku x pernah kisah


sakainya...
huhuhu
mizi memang mintak kutuk
siooottt je ko letak pic ni...
oyt saje2 je nak jatuhkan saham aku
sadis sungguh...
FYI, AKU BELUM BERKAHWIN LAGI
MASIH LAGI VIRGIN
*PATHETIC PULA BUNYI AYAT TERSEBUT..

suka hati kaw la mizi...asalkan kaw bahagia...i tak marah...
aiman pon x kesah...janji rock...urgh tibe2 je rock...
huhuhuhu tonite is going to be a good nite...ada 3 meetingS..haha biar cikgu english gets annoyed bile bace ayat nih...yola, english tyme spm dapat A2 je...
so pape kesalahan grammar harap diampunkan...


dan lagi...esok ade game ntok skill for trainers, aku x sedia lagi...dengor citer dak seksyen 1 kena denda sbb x prepare....walauweyh, yuppie.... tetap tonite is gonna be a good nite...

p/s: kita boleh!!!!apa2 pon cabaran, kita hadapi dengan muka paling cun macho dan senyum..ya senyum itu penting(",)

3 comments:

  1. saper amin tue??
    pwe bru k?hehehe;p

    ReplyDelete
  2. lagi sorang...jgn percaya..itu pic random la...kbetulan nama sama...aku lom kawen, uishh kapel pon belom lorrr

    ReplyDelete
  3. lex r sakinah zakaria...hoho~
    berdating di bilik jkm yer..

    ReplyDelete