Search This Blog

Jan 4, 2010

semester yang menakutkan


Semester yang aku rasa paling carca merba...papepon, aku nak memanjatkan syukur ke hadrat ilahi Allah SWT kerana pada hari yang bersejarah ini (4 Januari 2010) aku telah setelkan masalah pendaftaran subjek di fakulti pengurusan...run smoothly...tenx Allah kerana memudahkan urusanku...

20 jam kredit taw x????
pergh....
saket pale aku nengok slip pendaftaran...
Ya Rabbi kuatkanlah hamba Mu ini...3x
Amin ya Rabbal Alamin

Hari demi hari...dugaan demi dugaan aku kena lalui. Semoga ianya bisa mematangkan dan menjadikan aku insan yang lebih kuat daripada dulu...KAIZEN!!* ye bukan untuk saye sahaje...kamu juga perlu berusaha...


huhu dah lepas satu program....Majlis Penghargaan Jawatankuasa Kolej Mahasiswa Kolej Tun Razak 2009...seperti biasa aku menjadi setiausaha yang setia dan berusaha menjayakan majlis yang diarahkan oleh Tina...jujurnya, aku mengakui majlis tersebut lancar dengan penuh kesederhanaan..(jkm lain pasti mengakuinya)* apsal tetiba nada lembut n cair cam taik n....dudududududu...Congratz Tina...

n now it is the time to concentrate on study n asimen...hope sempat siapkan b4 menjadi lebih bizi mizi zizi cheesy wizi easy



nak emo jap:
Patutke ade minah jeles kat aku???

rase2 kalo nak sangat jadi cam aku..silakan...
tapi, sesungguhnya tiada yang lebih indah daripada bersyukur dan menjadi diri sendiri...
x payah la nak jeles kat aku...ko je yang x sedar untung...


xnak emo2:
if you dont go after what you want, u will never have it
if you dont ask, the answer is always no
if you dont step forward, you are always at the same place

5 comments:

  1. "n now it is the time to concentrate on study n asimen...hope sempat siapkan b4 menjadi lebih bizi mizi zizi cheesy wizi easy"

    waa..ada nama aku...hehehe

    ReplyDelete
  2. yola3..tak payah la nak kembang sangat...nati ak tanak tulis nama ko lagi...

    ReplyDelete
  3. hahahaha~
    buat la citer pasal pak cik 2...

    ReplyDelete
  4. pe barang.....ko nak aku puji 0 maki???hahaha..juz kiddin...

    ReplyDelete