Search This Blog

Jan 26, 2010

(-.-)



entri kali ini saya akan senaraikan benda yang saya mahu
  1. saya mahu berehat di Bali
  2. saya mahu nokia e72 black
  3. saya mahu 33 jam sehari supaya dapat 4 jam on9, 4 jam beribadat, 4 jam study, 4 jam shopping, 8 jam tido, 3 jam di jkm, 10 jam bersama kawan2
  4. saya mahu nikah, x mahu kapel2...*mulai hari ini berazam mahu mempertahankan kesinglean
  5. saya mahu intern di INTAN
  6. saya mahu keluarga tahu yang saya sayang mereka
  7. saya mahu kawan2 saya tahu yang saya takkan lupakan mereka
  8. saya mahu on9 di fb dalam mimpi supaya x perlu bazirkan masa jaga saya
  9. saya mahu berjaya
  10. saya mahu pergi PSZ utm SKUDAI dan pinjam buku
  11. saya mahu giat aktif dalam ekuestrian sebagai penjaga kuda*semester ini saya tidak ada peluang
  12. saya mahu Malaysia sentiasa aman
  13. saya mahu orang berbaik dengan saya
  14. saya mahu jadi lebih baik
  15. saya mahu kawan yang tulus
  16. saya mahu jadi manager/trainer
  17. saya mahu bagi ayah kereta Jaguar
  18. saya mahu bagi emak kejayaan
  19. saya mahu jadi kurang garang dengan adik2 tapi tegas
  20. saya mahu jadi cantik luaran dan dalaman
  21. saya mahu lebh bpikiran positif
  22. saya mahu kematian yang husnul khatimah*dapat pahala kalo ingat mati
  23. saya mahu jadi seorang yang BIJAK buat keputusan
  24. saya mahu jadi ketua
  25. saya mahu jalankan INTERNATIONAL BODY & BEAUTY FAIR dengan jayanya
  26. saya mahu kuruskan badan sedikit sahaja
  27. saya mahu jadi seorang yang cintakan diri sendiri
  28. saya mahu mengasihi orang tua macam nenek saya
  29. saya mahu jadi lebih kuat
  30. saya mahu jadi bersyukur

*penulisan ini adalah disebabkan oleh saya mahu tahan mengantuk ..x abis stdi lagi sedangkan esok ade test

2 comments: