Search This Blog

Jan 25, 2010

Sakinah=Tenang



sudah sedia maklum bahawa semester ini akan serabut...so xde la nak terkejut sangat...huhu wat asimen under pressure...suke3...suke sangat sebab boleh biasakan diri working under pressure, so bile dah keje nati xla saket sangat...kena maki...nak jugak3...sebab nati bile dah keje nati kalo dapat boss suka maki, xla aku heran sangat...

huhuhu
in da mode untuk memperkasakan diri before melangkah ke alam "internship" yang harap2nya mencabar, memberikan banyak peluang dan pengalaman

so sekarang aku terima kritik2 yang pedas2 dan jadikan ia sebagai catalyst ntuk jadi lebih terbaik, bukan ngumpat orang yang dah kritik aku yang macam la bagus sangat tuh!!*masih ada nada tak puas hati huhu...ok3 i'm still trying to be the best...

aku sangat2 hepi sebenarnya bila dapat call daripada JPA & INTAN...seronok sangat2 even tough aku belum dapat surat balasan daripada mereka, aku tetap senangggggggg hatiiiiiii dengan respon positif...hmm pening pulak nak pilih yang mana satu... unit perancangan, penyelidikan dan korporat JPA @ intan???...nak gamble je 0 solat istikharah???...

again...the choice is in my hand...aku sangat pelik...mak n ayah x pernah nak tentukan hidup aku...dari kecik sampai la ni, aku diberi peluang buat keputusan sendiri...walaweyh bunyi sungguh independent...padahal, jauh di sudut ati aku nak gak rase kena paksa macam kawan2 aku yang lain..huhuhu pelik3....yeah middle child syndrome...heheh...xpe la ada banyak kebaikan wat keputusan sendiri...berani wat berani tanggung...

masa mintak internship ni dulu pon aku gamble je...tetibe terlintas kat pale otak aku...ikut jela...huhuhu tringat plak kat TV3...aku nak sangat intern/kerja kat situ..takpe2, perlahan2...ye perlahan tapi pasti... Apa-apa pun aku akan bagi yang terbaik kepada organisasi yang bakal menerima aku menjadi employee mereka...

again....kepala aku masih serabut dengan assignmentS...jom3 layan asimen kite dengan baik...jom3

No comments:

Post a Comment