Search This Blog

Mar 16, 2010

gile serabai


haha
tetibe plak aku ade masa nak update blog...
well ini adalah salah satu cara aku nak lepaskan beban kat kpale otak...
orang yang membaca mungkin fikir blog ini hanya karut2 n mungkin yang carut2..
terserah...cara masing2..style masing2

sejak dua menjak nih xde mirAcle happen to me...*yang aku sedar la...asimen ID tetap x gerak padahal esok kna hantar...hmmm WUT THE HEMO2...

kan bagus kalo bangun tido je asimen dah siap kat atas meja study n tinggal nak submit je kat puan Aminah...hehehe again WUT THE HEMO2...

tapi satu yang aku nak kongsi kesyukuran adalah kerana aku dapat menjawab dengan tenang test tadi...diulang sekali lagi jawab dengan tenang ye, aku tak tulis jawab dengan betul...mungkin kerana doa ibu bapa, doa sendiri n test kat rumah Allah..dan yang pasti tiada yang menekan kepala otak i seperti test sebelum ini...ok3 i really want to skip the scene...

yang tak bestnye, bile nak test je kalo x sedia pasti akan ade setan akan menghasut suh aku bawak toyol g dewan pekse...y huh??
tapi setakat ni mmg bole jaga diri lagi daripada bawak benda2 kejadah tuh ke dewan pekse...i takut seyh..takut ngn Allah..cube kalo Dia x redha aku sampai bile2...kejayaan yang bakal aku kecapi nati pasti membawa ke lembah hina....pastinye kerana melalui jalan yang salah...


lagi pon, biarlah result itu menjadi tanda aras betapa ruginya ke dewan pekse tanpa persediaan...*aku bersedia tapi x lengkap sangat la, cuz bace last2 minit...wut the hemoglobin...

dan baru2 ini aku berada dalam dilema...sama ada nak menamatkan zaman single o tidak...aku jadi keliru...siyesly, aku rasa sayang sangat2 nak tinggalkan status ni...yela jadi single mmg enjoy gile babas, bukan maknenye boleh gaul bebas k...so in conclusion, i choose jadi single maa...tapi pulak risau tetap de, bile single i tetap rase susah hati...taw x knape??


bile org taw i single, mamat2 mule nak masuk jarum...ergh, merimaskan...i'm not les, but they were so annoying...pergh lagi2 yang suke wat body contact..babi merimaskan taw tak...saya memang benci bile lelaki berada dekat dengan saya sampai touching2 *yg bukan muhrim ok!!.... saye ulang sekali lagi benci!!!!!!!!!!!!!!!!


tapi kalo aku ade boyfie pulak, confem2 ade pegang2 tangan, laga2 bahu n so on...*kaw taw sendiri la...lagi berdose...



so i just wait fer my beloved future hubby to marry me...sayang, i tunggu<3....moga>

2 comments:

  1. insyaALLAH..dpt hubby yang tbek...

    ReplyDelete
  2. macih...sama2 kita doa moga dikurniakan suami yang TERBAIK...amin

    ReplyDelete