Search This Blog

Mar 21, 2010

kerja3

sedang berada di bilik JKM KTR...

Aku memang poyo bile entri sebelum ini adalah laporan program kami ke Sedili...mana taknya aku sendiri yang buat laporan tuh...sepanjang petang...Alhamdulillah lancar je menulis...ni semua adalah sebab aku berpandukan guide handout yang aku dapat time g kursus kat Desaru hari tu...hmmm senang2...Alhamdulillah lagi..

sekarang ni tengah penink mencari pantun penghargaan yang kat google...aku nak muatkan dalam complimentary card kpd mreka yang memberi banyak sumbangan kepada program...

esok aku ada presentation english T.T...tapi haram aku x sedia..bukan tidak..aku lom sedia lagi...positif sakinah!!!!...ye masih ade masa...dont give up...



opps pembetulan esok saya ade 3 presentationS....baru je taw...seb baik aku rajin g blik geng...kalo x esok mesti haru3...ish3

No comments:

Post a Comment