Search This Blog

Mar 2, 2010

MALAM ANUGERAH TUN RAZAK 2009

aku ngn mbiak sarawak, zedd (runner malam itu)
Ajk MATR09 + barisan JKM 2010 + felo + pembantu felo


Actly, kejadian ni dah beberapa hari berlalu namun aku harus juga bergebang pasal MATR09...
Ni adalah salah satu program JKM KTR 2010...MATR09 adalah majlis makan malam yang meraikan siswa/i kolej terutamanya yang berada di tahun akhir dan telah memberi sumbangan yang banyak kepada kolej dan UTM..bertemakan flora n fauna


Dan pengarah programnya; Saudari Siti Radziah Maulad Hassan aka UDIE....syabas tahniah congratz...u deserve those words...bestla MATR09...bukan aku syok2 sendiri puji udie...feedback daripada guest mlm tu kata matr09 mmg terbaik...


tak lupe juga syabas3 tahniah3 congratulations kepada pemenang anugerah, ajk pelaksana dan hadirin pada malam itu...semuanya happening belaka...ktr culture, gift n raudhatul haq bagi persembahan yang menarik n mantap... we loike!!



walaupun perjalanan program ini banyak mengganggu masa rehat n tidurku, semuanya terbayar...& lagi yang aku suke matr09 ni adalah ajk pelaksana yang sangat dedikasi...syabas Rakan exco JKM 2010 yang terlibat...Azzim, Zed, Tika, Fiqa, Nor-z, Nana, Fathiah, Nab, Azie, Syukri, Grace, Azizi, Majdi, Izzah, Zati, Mai, Lizzy, Kelly, Faizal, Dayah(if i not mistaken; unit protokol), Iffah...ade lagi ke yang aku lupe nak letak???...*biar aku bpikir


Kesimpulannya, MATR09 n JKM 2010 mmg sporting n best





p/s: sape x datang mmg rugi

No comments:

Post a Comment