Search This Blog

Mar 8, 2010

Lemahnya saya


saya rasa saya dah berubah...
malangnya perubahan tersebut bukanlah sesuatu yang boleh dibanggakan
saya dah jadi pesimis...
semakin hari;
semakin pesimis
semakin pemarah
semakin emo
semakin stress
muka semakin ketat
semakin tak terurus

kawan2 pon perasan
rumet lagi la perasan
apatah lagi mereka yang berurusan dengan saya tantang PPLUJ 2009/2010
JKM KTR

Saya tak suka jadi macam ini...
saya mahu jadi seperti dahulu...
mampukah???

nway, hujung mggu ni kat ktr ada program stress management, tapi saya tak dapat nak ikut..
sebab hujung minggu ni ada program anak angkat kat kg sentosa tg sedili johor...
semestinya semakin stress...sapa boleh tolong yep???

saya semakin tak suka dengan apa yang saya sedang buat...taw2 jela kalau saya buat benda yang saya tak suka, saya akan stress...i need help..

bila fikir2 balik..semua ni ada hikmahnya..
mungkin Yang Maha Esa mahu saya mendekatkan diri kepadaNya...
ye..bile pikir2 balik..saya macam dah leka sangat dengan urusan dunia...sibuk sampaikan tergesa2 dalam beribadah...maafkan saya Ya Allah

T.T





3 comments:

  1. miss lili..
    "DIA tidak meminta manusia menjadi terbaik,tetapi hanya perlu melakukan yg terbaik..Meletakkan sandaran & keyakinan penuh kpd-Nya, lantas nescaya DIA akan menguruskan yg selebihnya..Agar yg terbaik itu menjadi milik manusia..Semoga perjalanan kita sentiasa dlm lindungan Allah"..aku syg kau..happy2 slalu k..=)

    ReplyDelete
  2. kdg2 kte dlupekanNya sbb kte melupkanNya..huhu..

    ReplyDelete
  3. Aku sayang ko jugak syira..tanx buddy(u.u)

    fahim 'n alin: iye mungkin

    ReplyDelete